Inventflow

  • OpleverjaarDoorlopend
  • ProjectleiderRemco Blumink
  • WerkdienstApplications & features
  • MarktTechnische dienstverlening

Succesverhaal

Grundfos-cr-showroom

Inventflow

Totale ontzorging op het gebied van pompen

Inventflow Sophie Holsink Accountmanager
Onze samenwerking met 4EF verloopt sinds de start erg soepel. Ze zijn enthousiast over nieuwe ideeën, denken goed mee en komen zelf met verbeteringen. Ze zijn heel klantgericht en ik heb het gevoel dat ze altijd voor ons klaarstaan. Tot op heden heeft 4EF ons constant weten te verrassen. Ze zijn in staat onze behoefte te vertalen naar iets dat onze verwachtingen overtreft. Dat is echt bijzonder.

Inventflow in het kort

Inventflow is opgericht in 2008 en gevestigd in Almelo. Ze bieden hun klanten totale ontzorging op het gebied van pompen. Dit gaat van het leveren van pompen tot het reviseren en onderhouden ervan. Inventflow verricht haar diensten vooral bij bedrijven die actief zijn op het gebied van voedingsmiddelen en dranken, zoals bekende bierbrouwerijen, en organisaties in de farmaceutische industrie. Het middelpunt van het bedrijf is het Service Center. Dit online platform wordt zowel intern als door de klanten van Inventflow intensief gebruikt. Er is bijvoorbeeld een overzicht in opgenomen van alle pompen. In het dashboard is direct actuele informatie beschikbaar. In 2020 was het aan 4EF de taak om het bestaande Service Center te herbouwen en verder te optimaliseren.

Inventflow

4EF en Inventflow

Accountmanager Sophie geeft aan dat er met 4EF gelijk een goede klik was. Waar andere partijen vooral veel beren op de weg zagen, bleek dat bij 4EF juist niet het geval. Na akkoord op het voorstel was het nieuwe service center binnen een paar maanden live. Het biedt nu veel meer functies dan voorheen en het is bovendien veel klantvriendelijker. Ook nu wordt er nog voortdurend geoptimaliseerd. Denk aan het toevoegen van een module voor inspectierapportages. De monteurs werken volledig digitaal en gebruiken hun tablets om alle werkzaamheden te registreren. De bestaande module om onderdelen te bestellen is in korte tijd ook flink uitgebreid. Klanten zijn erg betrokken bij het service center, merkt Sophie. Ze ontvangt veel complimenten, maar ook veel suggesties om het platform uit te breiden. Het bestelsysteem is daar een goed voorbeeld van.  Wat Sophie vooral als erg fijn ervaart, is de nuchterheid van 4EF. Als iets niet kan, draaien ze er niet omheen, maar zijn ze daar heel duidelijk in. Zo komen we samen snel tot het beste resultaat.

Inventflow

Direct weten wat wij voor jou kunnen doen?

Neem contact met ons op en we voorzien je graag vrijblijvend van advies. We gaan graag samen met jou aan de slag om de efficiency binnen jouw bedrijf naar het volgende level te tillen.

phone0570769046